.Vuxenpoäng.

Jobb (1p) - Nej
Studerar på högskola/universitet (1p)- Nej
Visitkort (1p) - Nej
Bo hos föräldrar (-2p) - Ja
Sambo (1p) - Nej
Förlovad (1p) - Ja
Gift (2p) - Nej
Skild (3p) - Nej
Barn (2 p)- Nej
Äga villa (2p) - Nej
Körkort (1 p) - Nej
Bil (1p, kombi + 1p) - Nej
Hund (1p) -Nej
Lån (1p) - Nej
Gemensam ekonomi (1p) - Nej
Pensionsspara (1p) - Nej
Storhandla (1p) -Nej
ICA-kundkort (1p) -Nej
Använda rabattkuponger (2p) - NEj
Äga hushållsassistent (1p) - Nej
Äga diskmaskin (1p) - Nej
Dubbelsäng (2p) - Nej
Julgran på julen (2p) - Ja
Gråa hår (2p) - Nej
Celluliter (1p) - JA!
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej
Lösa korsord (1p) - Ja
Välja att inte svara i telefon (2p) - Ja
Putsa fönster (1p) - Ja
Svampplockning (2p) - Nej
Parmiddag (1p) - Nej
Vinprovning (1p) - Nej
Danskurs (1p) - Nej
Festa till gamla 70-talshits. (1p) - Nej
Dricka konjak till kaffet (1p) - Nej
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - NEj
Föredra soffan hemma före krogen med bästa kompisarna (1p) - Ja
Spela Bingolotto (1p) - Nej
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Ja, han är gubbsnygg
Ha höftproblem (1p) - JA
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Nej
Bli förundrad över ungdomen idag (2p) - Nej

0-15 p - Forfarande en uppkäftig snorunge.
16-25 p - Börjar bli torr bakom öronen.
25-30 p- Vuxen med god självinsikt.
Över 30 p - Snart klimakteriet.

Mitt resultat: 13 ynka poäng till mig. Alltså en uppkäftig snorunge.. stackars stackars mig..

Teija och pirre, nu vill jag se hur många points ni får.. Teija du borde vara närmare 30? Storfamiljs mor och allt..;)


Kommentarer
Postat av: dan

jag fick en hel 22 poang!!!!

2007-01-07 @ 22:33:34
Postat av: thilda

jaha , det vart bara sex ynka poäng .

2007-05-02 @ 16:29:01
Postat av: tthilda

fortfarande uppkäftig snorunge , men jag nöjer mej väl =)

2007-05-02 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback