.underbara fredag.

Tackar mitt lyckliga stjärna att det är fredag idag. Jag känner att de behövs lite vila nu. Känns som vi gått iskolan i flera veckor, känns som vi inte haft något lov överhuvudtaget och att den här veckan varit oändligt lång. Ingen utav mina känslor är sanna på riktigt. Vi har gått i skolan enbart 4 dagar, vi har haft 3 veckors lov och den här veckan har faktiskt varit kortare än en vanlig vecka. :/

Kom hem ganska nyss. Skönt att sluta skolan så här tidigt på en fredag. Men denna helg kommer nog inte bli helt vanlig. Jag är tyvärr "barnvakt", eller iaf ansvarig här hemma när mina kära föräldrar åkt till Egypten på semester. Hoppas dom får fint väder och en trevlig semester, det är dom värda! <3

Nya året har börjat väldigt bra för min del. Till min stora förtjusning så har Dalatrafik varit så smarta att dom lagt in en ny tur med 81:an. Den går 07.10 hemmifrån oss och matchar bussen i Djurås perfekt och sedan kommer man till skolan ca 10 min innan skolan börjar! Hur bra som helst! Folk klagar ofta på lokaltrafiken här i Gagnef, men jag är grymt nöjd. Tack till kommunen, ni har bevisat att ni ibland kommer fram till något! ;)

Nu ska jag gå och äta lite. Kurr i magen..

Trevlig helg till alla glada människor!!

Kommentarer
Postat av: jonna

jag klagar på Dalatrafik... :)

2007-01-12 @ 16:28:56
Postat av: petri

Jag med, men ja ejlade ett klagobrev till dom nyligen, om bussarna till och från bäsna. hoppas att dom svarar positivt! :D

2007-01-13 @ 15:14:10
Postat av: Anonym

Jag är så pettnyny. Sätter in en buss just då presic när jag har sluatt gymnasiet och inte behöver den. men men.. det finns ju trots allt andra som går i skolan och det underlättar ju för min stackars mor. Grattis till er i a f för dessa framsteg! Bra gjort, dalatrafik!

2007-01-18 @ 17:51:07
Postat av: Pirre

2007-01-18 @ 17:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback