.Studentmössa.

Stackars stackars mig.. Jag skriver mina blogg inlägg till mig själv. Det verkar som att ingen läser dem, eftersom ingen kommenterar. :( Hmfp, jag vill fortsätta blogga iaf. Jag tycker det är ganska kul och blogga i min ensamhet!

Vi har beställt studentmössor och fått räkningen på den. Till min stora förtvivlan så står det fel årtal på min mössa. Det står 2006 istället för 2007. Inte alls roligt! Jag bestämde mig för att ringa dit och ändra på det, men förbannade ABC-gruppen vägrade svara!! Jag har ett flertal gånger försökt ring men förgäves. Det har minsann inte svarats.

Igår bestämde jag mig för att skicka ett mail till dem. Där skrev jag som det var, att det blivit ett litet fel. VAd får jag för svar? Jo, att de har skickat iväg mössan på produktion redan. Alltså kan inga ändringar göras. KUL! De skrev att jag kunde beställa en ny mössa för 250 kr. På så vis skulle jag få lov att betala ca 700kr, och få en mössa med 2006, och en identisk fast med 2007.

Jag skicka tillbaka ett mail till dom att det minsann inte är mitt fel att det inte svarat. Att jag tänker inte betala för en felaktig mössa. Utan att jag ska ha en mössa med rätt årtal och allt korrekt och ska bara behöva betala för en mössa. Kan det inte fixa det till mig så ska jag vara utan mössa helt. TACK OCH ADJÖ!

Nu väntar jag på spänning på svar från dom. Men jag tycker det är ganska korkat av dom att trycka en mössa med 2006, tillochmed jag skulle ju hajja att det var ett misstag!

Nu ska jag ut och gå.




Kommentarer
Postat av: Syster 2

snacka om värdelöst. seriöst!

2007-01-16 @ 21:54:44
Postat av: jonna

såå dåligt..dom va ju inte så trevliga annars heller!! stackars neena.. =D

2007-01-16 @ 22:11:22
Postat av: Esse

Helt kasst ju!! Helt rätt av dig att vägra ta emot mössan! Hur går det med barnvakteriet? Tänkte komma och hälsa på imorn (torsdag) med en blåbärspaj med vaniljvisp... Hur låter det? :) Vi får höras om det! Puss på dig!

2007-01-17 @ 08:46:37
Postat av: pIRRE

Det är klart det är folk som läser din blogg. i a f jag följer aktivt ditt liv här på blogg.se :) Så heja på. Nu ska jag dra ut och gå så puss och hej
PS! JAG VILL OXÅ KOMMA DIT OCH ÄTA BLÅBÄRSPAJ MED ER OCH SNACKA SKIT!!!!!! Saknar...

2007-01-17 @ 12:49:13
Postat av: ottilia

klart det är folk som läser din blogg, men alla vågar inte kommentera, helt enkelt!

2007-01-17 @ 18:35:50
Postat av: pivvenipaulina

Jag läser också, jämt å ständigt :)

Postat av: Anonym

jag läser också din blogg jämt och varje gång får jag lika dåligt samvete över att jag inte bloggat så därför smyger jag ut ur din blogg på tå, utan att kommentera och låtsas att jag inte ens setat vid datorn!!!
Go neena go neena

2007-01-18 @ 14:30:52
Postat av: teija

hette jag som kommenterade nyss

2007-01-18 @ 14:31:19
Postat av: Henna

Jaaaag läser! Och det är underhållande! :)

2007-01-30 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback