.rytmen, var är du?.

Min dynsrytm är inte som den ska vara. När man borde sova, och klockan är jätte mycke så är jag pigg som en mört. Men attans vad trött jag är nsäta morgon när jag borde vakna. Det går bara inte. Någon förändring måste nog göras lite succesivt innan skolstarten, annars är risken väldigt stor att några morgon timmar kan bli skolkade.

Idag har jag som sagt sovit bort mer eller mindre halvadagen. Vilket jag fortfarande är lite bitter över. I morgon ska det vara väckning kl 11, och då ska jag upp även om jag inte fått ett blund i ögonen förrens kl 7 på morgonen. Det här funkar ju inte. 

Annars har dagen spenderats i julovets tecken. Dvs, läsandes, slöandes och ätandes. Men eftersom mitt motto är att det spelar ingen roll vad man äter mellan jul och nyår, utan det är det som man äter mellan nyår och jul som räknas, så fick jag lov att gå ut på en promenad idag. Känner att det blivit lite väl mycket jullov, inte bara från skolan utan även från ätandet och tränandet. Men när jag komme rin i vardagen igen och skolan börjar ska det minsann bli andra bullar.

Då ska det tränas så att svettet sprutar, och godis ska jag inte ens titta på. För jag ska satsa på beach 2007. Jag har satsat på beach 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006. Jag har aldrig lyckats. Det här är sista gången jag ska satsa, ifall det blir en flopp, så ska jag aldrig mer försöka. Då ska jag satsa på Löllähtäny 2008, 2009 2010 och för all framtid.


Pigga hälsningar från mig, fast kl snart är 4 på natta. :S


Kommentarer
Postat av: Esse

hahah du är då en rolig prick!! :D :D löllähtäny 2008! :D jag hänger på, men vi gör ett sista försök! Vitsi vad snygga vi ska bli!!! ;)

2007-01-04 @ 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback