.Lördagen.

Egentligen borde jag hoppa in i duschen, men tänka göra en snabb uppdatering innan dess. Det är som sagt en lördag, vilket kanske inte är sådär jätte spännande alltid. Har inte gjort så mycket idag, förutom kollat på hocky, läst bok, druckit kaffe och funderat över vad vi ska hitta på.

Just nu överväger jag ifall jag ska ut på en promenad idag. Ifall jag ska gå till killarnas spel, eller gå hem därifrån eller inte gå alls eller hur jag ska fara.  Det är svåra frågor dehär, man kan inte fara hur som helst.

Jag har kommit fram till att jag idoliserar och beundrar min syster pirita i finland för att hon är den själv ständiga kvinna hon är. Hon kommer erövra världen!! Jag ska med hela mitt hjärta sträva efter att bli som hon.. :)

Jimppe sitter här brevid och flinar åt mig, jag väntar spänt på den dagen jimppe börjar blogga. jag känner på mig att han skulle bli en stjärnbloggare. Men det kommer nog ta ett tag innan han tar sig i kragen. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..;)

Chilivippen! 




Kommentarer
Postat av: Pirre

I hope you're serious :) Ska köra ditt vuxen test snart så får vi se hur det går för lilla vuxna mej :)

2007-01-07 @ 01:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback