.Jenitas showroom.

Idag läste jag metro i bussen påväg hem. dom hade gjort ett reportage om bloggande, hur stort och trendigt det är att blogga. Jeah! ;) det var tillochmed så att H&M hade kommit på att de ska skänka bort kläder till de populäraste modebloggarna. Som tex. englamirjamaria.blogg.se . Hon är verkligen poppis ju, rikskändis.

Wow, häftigt om H&M skulle börja ge bort kläder till mig. Engla sa i intervjuen att kläderna TAR SLUT i affärerna efter att hon skrivit om dem på sin blogg. undra om jag kommer bli en lika stor och modevetande trendsättare som Engla? Jag tror att det första steget är att jag måste blir mer modemedveten. bli mer insatt i vad som är trendigt och vad som är helt out. . Man kan ju inte vara efterbliven om man är hela Sveriges stora modebloggare.

Ett annat måste föratt bli riktigt stor modebloggare, är att man måste vara rik. Man måste ha rådatt köpa nya dyra Gucci, Mulberry, Dior väskor,kläder och solbrillor.Sen måste man vara snygg för att kunna ta bilder på dagens outfit och lägga ut på bloggen för att alla trogna modemedvetna läsare ska veta vad jag har påmig förkläder idag.Muy intresantisiom! Sen måste man ju ha tid, att blogga flera gånger per dag, och varje gång säga något vettigt, det tar sin lilla tid. Men de som tar mest tid måste vara shoppadet. Man måste alltid ha de senaste och snyggaste. Ha, så länge H&M inte skänker kläder vill säga.
Som modebloggare måste man vara medveten och kunna allt om de bästa och trendigaste shoppig ställena i New York, Milano, London och Paris.

Jag kommer nog aldrig bli en stor modebloggare mer än i mina drömmar. Modebloggandet IRL får Engla sköta! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback