.ibland kommer man på sig själv.

Ibland kommer man på sig själv. Mitt uppe i e händelse stannar man till och tar sig en tankeställare. Man tänker "Hur sjutton har jag gått med på detta? Och hur har jag hamnat i den här situationen?"

Just sådär kändes det  igår kl 14.30 när jag stod på ett lastbilsflak i studentmössa och uppklädd med  mina kära klassisar. Ute var det måga minus grader och vi står i linnen och kjolar och vrålar "vi har tagit studenten" men kameror uppkörda i ansikterna, tillsammans med Verne "Mini-Me" Troyer och Richard "Jaws" Keil.

Filmen ska visas på kanal 5 i mars.

Allt kändes som ett  stort skämt. Men nu är det över med blandade käslor! :)

Dagens ska tillbringas i läxornas tecken. Filosofin here i come.

Kommentarer
Postat av: pivvenipaulina

Ja, dedär var verkligen bland de myskogistaste och kallaste jag gjort. Men jag tyckte det var riktigt skoj ändå :)

Postat av: Esse

:) det måste ha känts konstigt! helst när jag gjorde det enbart för att skolan äntligen var slut, men för er är det inte ens slut, men kanske det var värt, när ni fick träffa "mini-me! ;)

2007-01-23 @ 17:52:00
Postat av: jenita

Esse; njaa.. vetti katten.. han var väl inte så mycke att hänga i julgranen! :)

2007-01-23 @ 18:33:25
Postat av: teija

jag hoppas du kände en gnutta stolthet när du stod där med min BF mössa. Tänk, 6,5 år sen. HEL SJUKT!!!
"lycka till is usa" aaa jag börjar bli gammal. så är det bara. inse fakta teija.

2007-01-23 @ 21:40:41
Postat av: teija

alltså hur seg kan man va???
förresten, varje eftermiddag sitter jag och väntar på att du ska komma hit och gö lite inbjudningskort!!! Må så gott!!

2007-01-25 @ 11:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback