.44.

Klockan är nästan ingenting, och jag sitter här och BLOGGAR! Kära nån, detta är verkligen inte normalt. Nu under jullovet har jag sovit lääänge på dagarna. Och igår kväll kunde jag inte somna förrens typ kl 5 på morgonen. Jag var helt enkelt inte trött! Gaah!

Den lilla andledningen till att jag nu sitter här, uppe med tuppen såhär på morgonkvisten, vilket i sig är väldigt bra, är att min kära mamma fyller 44år idag. För att hedra henne på födelsedagen vaknade vi tidigt och väckte henne med sång och ståhej och frukost på sängen!. Grattis  mamma!

Nu är det största problemet kvar, hur ska jag hålla mig vaken och motstå frestelsen att inte gå och lägga mig? Jag måste jobba på att få en någotsånär mänsklig dygnsrytm innan skolstarten.. :(

En trevlig söndag och godmorgon till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback