.underbara hiihtoloma.

Nu är det soprtlov. Och det är bara sååå skönt. Loven kommer alltod så lämpligt. Då när man k'nner att skolan börjar ta övertag, och att man snart sypr upp skola, bara för att det är så mycket skola hela tiden. Nä.då vet man att det är dax för ett lov!

Det är första sportlovet jag är hemma i Sverige efter att jag gått ut nian. Nu är dte nåt som är fel, eller så beror det på att jag måste spara lite pengar ifall jag ska ha råd att göra atllt jag planerat i sommar. Men det känns lite tråkigt liksom. Vad gör man hemma på ett lov? Men vi får väl se. Ingenting är planerat. Det kanske bär i väh mot stockholm helt plötsligt. Eller så ska jag jobba med PA hela lovet. Eller med historian? Nää,Jag ska nog bara umgås med Tani och LAte och resten av familjen. Och njuuuta av mitt sportlov. FAst jaa.. en Stockholms trip det kanske blir ändå! ;)





Ha ett underbart sportlov allihopa!!! :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Försök komma hit. Ta me Late o Tanita också.. vorre ju såå trevligt ;) men du, hare bra. Kramar

2007-02-23 @ 19:18:28
Postat av: Essi

du är även välkommen att ta en tripp till borlänge om du vill! ;) ha ett underbart lov och njut av den för det är den sista för dig :) krameli kram

2007-02-23 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback