.sjuker.

Jag orkar verkligen inte bli sjuk. pliiis. Men de halsonda verkar inte ge sig, de blir bara värre. Och huvudet känns som en stor sten. Kanske inte så jätte konstigt om jag blir lite krasslig, eftersom alla  här hemma varit lite småkrassliga från och till. och halsfluss är var och varannan drabbad av. Aja, skönt att de är friluftsdag imrogon. Gör inget om jag missar de. Skulle vara tråkigare att hamna efter i skolan.

Typisk att jag skulle bli förkyld den här veckan.Hade sett fram emot den här veckan, inga stora läxor och ganska lungt. Och denna vecka har vi en massa håltimmar, som passar in med olika gympapass. Jag hade sett fram emot att få gå på friskis ALLA dagar utom torsda den här veckan. Där fick jag så att jag teg.

Igår ringe mamma till dom där som fixar med studentmössora. Jag tänkte att detär bättre om hon ringer, eftersom jag är så förbannat mesig, och vågar inte säga till riktigt. Mamma ringde dit, men dom vägra ge med sig. Alltså betyder de att jag måste betala två mössor. De går inte att hitta nån annan lösning. Den felaktiga mössan måste betalas. Hmm, Hur kul är de? 1000kr, på en studentmössa? Eller två, rättare sagt, en de står 2006 och en 2007. De är bara tiga å se gald ut.

Jag har för övrigt lite beslutsångets inför helgen. Ska jag åka till stockholm eller ska jimppe komma hit?

/Heips


Kommentarer
Postat av: Pirre

Hörrö, det där med din mössa är verkligen förbannat irriterande. Men måste du köpa en ny då? Shit samma om det står 2006 på den. Låt det göra det då. Jag menar, du kommer nog själv komma ihåg att det är feltryckt på den så... Inte värt att betala en hel massa pengar på två. Fast det förstås, då kan nu ju ha tre mössor i er hylla sen och det ser nog ganska klatshigt ut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback