.religion.

Huvudet känns som en stor tung sten. De dunkar och helst utav allt skulle jag vilja lägga mig ner i min säng och bara somna. Belysningen i rummet är alldeles för ljus, och att sitta och glo på datorskärmen känns inge vidare. Men nu ska jag inte bekymmra mig över det. För jag MÅSTE sitta här ifall mitt religions arbete ska bli färdigt den här veckan. Ska skriva om Opus Dei. Någon som vet något roligt om dem eller någon bra hemsida?

I helgen var jag och Tanita i Sthlm. Det var faktiskt väldigt roligt. Jag känns väldigt spännande och positivt att flytta in dit till sommaren. Jag tycker det ska bli så himla roligt med lite omväxling.

Helgens höjdpunkt var nog ändå när jag fick träffa Ellen efter MÅNGA om och men. I bland är man så himla långt ifrån varandra fast man är i samma stad. Det är jobbigt om man är på den norra sidan, och den andra på södra. Då är det ett evigt bökande för att få allt att gå ihop. Men tack vare en viss person så ordnade det sig så att vi fick ses! Tack! ;)

Nej. nu ska jag sluta snacka strunt och koncenterar mig på lite tråkigare saker. Skola.

Heippadoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback