.plupp i toan.

Jag sitter i skolan redan. Har gjort de ganska länge, och vi börhar inte förrens kl 12.30. Eller vi har ingen skola idag, vi ska till Högskolan på "Högskolans dag". Lite föreläsningar och fika. Högskolan försäker få oss studenter att bli kvar här hemma i Dalarna. Usch var tråkigt. Tänk och börja plugga här på högskolan i Blge, flytta över vägen bara.

Andledningen till att jag kom hit så tidigt var att jag helt enkelt inte kunde sova. Jag kunde inte slappna av. Igår kväll när jag skulle gå å lägga mig, så gick jag på toaletten innan, och PLUPP lät de, och min TELEFON ramla ner i toaletten. IIIIIHHH!! Hjälp, jag vet i tusan hur det gick till, men där nere låg den iaf. Jag lyckades fiska upp den, och sedan sköljde jag den under rinnande vatten för att jag tyckte de kändes så äckligt att den tagit ett dopp i toan. Som tur var så låg de inga bajskorvar eller kiss i toaletten :)

JAg trodde min sista stund var kommen för min telefon, att den fick sluta sina dagar genom att drunkna i en toalett, men nej då. I morse så funkerade den efter att den fått torka. Fast den verkar inte vara riktigt sig själv. Den stängs av lite då å då och får nå ryck och börjar durra jätte mycke.

Aja, det var alltså pga denna incident jag inte kunde slappna av i morse eftersom jag inte hade någon väckarklocka när min var dränkt. Jimppe ringde dock och väckte mig på hemtelefonen kl 8.20, och inte kunde jag slappna av efter de. Så det hjälptes inte, upp och hoppa och ta 09.30 bussen till Borlänge.

Jag har iaf varit duktig och skrivit ut en massa spännade saker. Så i kväll ska jag hem och pyssla lite.
Men innan de ska jag vänta på Jonna, gå och äta, hälsa på högskolan, gympa med Anette och skriva klart religionen. Det är dagens planering.

Ha en bra dag!!!

//Jenita


Kommentarer
Postat av: Pirre

Här har vi fröken duktig! Som är i skolan alldeles för tidigt och helt frivilligt. Imponerande! Själv sitter jag här och funderar på hur jag ska orka gå till stan :( Jobbigt när det är typ 20 grader kallt ute.

Postat av: Esse

Hejsna Jenita. Sitter här i min morgonrock (var till akuten med Henrik Kinnunen inatt, han hade krupp) och så åkte jag till borlänge när janne skulle med tåget till arlanda så min sömn har verkligen inte varit sammanhängande inatt! Sov dock efter att jag kom hem men är fortfarande grymt slö. Önskar jag kunde komma på anettes pass men måste ta det lugnt ett tag nu :( Hoppas du får en trevlig dag på högskolan! Puss på dig

2007-02-21 @ 15:23:42
Postat av: TAa

KLANT! :P

2007-02-21 @ 18:37:47
Postat av: Petri

Hej jenita.. Trevligt att du "gjort en Pirre". Tappat mobilen i toan asså... :P

2007-02-21 @ 20:35:44
Postat av: Pirre

Nej det gör dom inte här men jag försöker ju vara svensk :D eller jag menar jag ÄR ju svensk trots att jag varit här ett tag nu. Men jag blev helt kär i den där tröjan och vill använda den på en gång nu men då har jag inget att ha på bröllopet. Ylläri pylläri så köpte jag tröjan på en svensk affär nämligen VILA :D så go sverige, you rock! Tack för smakrådet. Man vet jua ldrig med folk här i finland. men nu är jag i a f FÖRST :D Dom kommer väl med det här om ett år ungefär.

2007-02-21 @ 21:29:53
Postat av: Pirre

Nej det gör dom inte här men jag försöker ju vara svensk :D eller jag menar jag ÄR ju svensk trots att jag varit här ett tag nu. Men jag blev helt kär i den där tröjan och vill använda den på en gång nu men då har jag inget att ha på bröllopet. Ylläri pylläri så köpte jag tröjan på en svensk affär nämligen VILA :D så go sverige, you rock! Tack för smakrådet. Man vet jua ldrig med folk här i finland. men nu är jag i a f FÖRST :D Dom kommer väl med det här om ett år ungefär.

2007-02-21 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback