.lördagkväll.

Jaha, såhär intressant, innehållsrikt och roligt liv har jag. Jag sitter hemma och har INGET vettigare att göra än att blogga. Då är det illa. Det ÄR illa.

Men vad gör man. Jag saknar gamla dagar då allt var annorlunda. Då när alla bodde kvar här, då alla var sociala, då ingen behövde leka vuxen. Dessa dagar är ett minne blott. Kommer ni ihåg det gänget på 25 personer som år 2003 var på en resa till Grövelsjön? Var är alla dessa människor? Många har flyttat härifrån, andra gift sig, vissa ligger i lumpen och vissa tror sig vara vuxna muuten vaan.

Och ok, jag skulle väl kunna sitta i mockfjärds fula äckliga nya hall, men rutto när det inte lockar mig ett skit. Ingen som hittar på nånting efter de ändå. Så varför raato slösa bort en hel kväll på att sitta där när man ändå vet att man bara ska hem efter de. Å förresten tänker jag inte sitta där å glo på killarna som om jag inte hade ett liv utan dom. Eller iaf inte visa de offentligt, utan istället sitta här och förbittra sönder.

Nää, tacka vet jag Finland. Där skulle jag vilja vara nu. Och umgås med mina vänner.

Mvh. Jenita :)

Kommentarer
Postat av: pivvenipaulina

Dedär har jag också tänkt på. Det var sånt ös då, på den gamla goda tiden ;) Men tex idag är det faktiskt nuorgam hos Palomaa. Sen tycker jag faktiskt att jag har lite liv även om jag sitter och glor på killarnas spel varenda lördag. Där man träffar allt folk, de är faktiskt ganska skoj :) Det är bara att ta sig hemifrån :P

Postat av: Tanita.

Jag säger då det.. sucka bucka.

2007-02-11 @ 18:29:54
Postat av: Essi

Hejsan! Jag låg hemma och var sjuk hela helgen :( har fått halsfluss så nu väntar jag bara på att få bli frisk (måste få penicillin utskrievet) för på torsdag bär det av mot alperna. Gör så fruktansvärt ont att svälja så man vill bara gråta! Japp gamla goda tider det där, alla våra vänner har flyttat harifrån. Välkommen till tjänapengar! puss

2007-02-12 @ 10:04:12
Postat av: Pirre

Så kan det gå :( Men jag hoppas att du hittar på något trevligt nästa helg i a f. Skulle vilja komma dit och köra en riktig spa-kväll med dej och tani. Hoppas att du/ni överlever där. Jag förstår frustrationen. Vuxna människor (eller sånna som låtsas vara det) är förbannat irriterande!

2007-02-12 @ 21:56:26
URL: http://pirita.blogg.se
Postat av: Jag

Finland är tämligen passé just nu, nähty mesta :)

2007-02-17 @ 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback