.död höna.

Jag är totalt utmattad efter dagens jympa lektion ute i snön med päivi och julia.Det var faktiskt riktigt jobbigt att pulsa runt i snön ute i kylan. Önskar bara mitt knä skulle hänga med lite bättre. Niisk.

Inte nog med de så har jag, tani och ansso varit på intensiv jympa med Jonas idag, och joo tack. lite jobbigt var det ju. :) Så nu är jag utmattad och motivationen att åka på RL är på topp. jajemän!

Inte nog med de så har jag skrivit ett historiaprov idag, det gick väl sådär. Hållar tummarna för att de ska gå vägen.

Idaghar jag varit så duktig enligtmig själv. Så jag tänkte avsluta denna vecka och börja helgen med en bamse stor och hård kram till mig själv.

KRAAAAM, på mej själv.

En liten kram till er andra också.

Jagska bli seriös med min blogg snart igen. skriva något vettig.

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Helena

näe börja inte "simma" igen :) jag höll på att bli galen idag - det är ju så drygt att sköta en unge! stackars mina simmar som själv inte får äta, duscha, gå på toa.. bara för att ungen ska må toppen! plus att kronofogden kom och skulle ha saker. jaja.. tur att jag inte har det spelet själv hemma i dalarna ;P nu ska vi ha kalas här!! kram

2007-02-10 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback