.jullov.

Just nu är vi hemma i Dalarna på jullov. Underbart! Vill inte alls tillbaka till vardagen, det är så skönt att bara chilla runt här och inte göra något som helst vettigt. Igår så hade jag och Jimppe en massa planer för dagen. Vi hade minst 10 förslag på vad vi skulle göra, men det slutade med att vi inte gjorde nånting. Jag skyller på össi o jimppe. När jag var på väg till Kestis så skulle dom absolut  spela nhl. Det slutade med att jag la mig på sängen och fick inget mer vettigt gjort på den dagen.

Idag har vi iaf varit en sväng till insjön. Lager 70. Vi var till Kupolen i förrgår, men jimppe fick nog efetr 40 min och åkte hem så Insjön kändes som ett bättre alternativ. Fast jag har kommit fram till att mellandags rean är ganska överskattad. Iaf de första dagarna. Folk är som galna och inte är det spec mycket rea heller för den delen. 

Aja, jag hitta iaf ett par snygga braller och ett par skor. Och inget utav de var på rean. TAck för mig!! :)

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Eftersom du bara chillar runt här och enligt dig inte gör något vettigt kan du lika gärna uppdatera en smula oftare? =)

2007-12-28 @ 17:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback