.söndag.

Jag är inte alls taggad för en uppdatering. Men jag var hemma i Dalarna slutet av förra veckan, och orkade inte göra en enda uppdatering. Så jag kände mig tvungen till att göra en liten uppdatering nu när jag sitter sista dagen på jobbet! :)

Jag är extremt trött. Blev inte så många timmar sömn. Igår var vi på seurat i Östertälja sedan åkte vi hem till Jossu och Mikko. Det var väldigt trevligt. Jag träffade en kille från Sthlm, och han är extremt lik någon. Är helt säker på att jag sett han tidigare. Men kan inte alls placera vem det är. Namnet och stället han är ifrån säger mig ingenting heller. Aja..:)

Som sagt, sista dagen på jobbet. Kommer stå kvar som timvik och rycka in när det behövs hjälp. Imorgon kommer mina småsyskon hit hem till oss. Vi ska gå på Grönan och hitta på något annat roligt. Sedan följer jag med dem hem på ons. Jag är ledig hela nästa vecka. Så jag ska ha lite semester hemma i Dalarna. Och framför allt spela innebandy på lördag! ;)

Imorgon är det exakt en vecka tills skolan börjar. Jag börjar bli lite små nervös...:S

Nu tjatas det på att jag måste komma å dricka kaffe. Hejsan.

Kommentarer
Postat av: tanita.

Synd att det inte blev så, att ungarna kom iväg. Synd för både mig och dom ;) Dom var måttligt besvikna, men
dom har nog kommit över det redan. Jenita, jag har börjat skolan och du ska bara veta min klass. Ei hyvänen aika! Vi ses imorgon va?! Love!

2007-08-21 @ 18:18:27
Postat av: ottilia.

paska att vi inte kom iväg! OCH jag har inte kommit över det än! men kom du hit, så får vi hitta på nåt kul att göra här istället. <: cya

2007-08-21 @ 19:16:13
Postat av: teija

men du kommer hem iallafall eller?? hmmmmm onödigt att fråga om det här....du kommer inte att läsa det förrens du är hemma ändå.... FIXA DATOR!

2007-08-21 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback