.uppe ned tuppen.

Idag vaknade jag väldigt tidigt. Jag har redan varit vaken i cirkus 1h och kl är bara 10.30. Ok, väldigt tidigt var kanske lite å ta i, men ganska tidigt iaf. Fast de är bra för så kanske man kan somna ikväll. Det brukar vara så svårt att somna natten melln sön-mån men nu blir de nog inga problem.

På dagen planering står:

- En promenad eller joggingtur i det fina vädret.
- Seurat.
- Skriva lite på projektarbetet.
- Åka till Lager 70 i Insjön.
- Läsa bok.
- Njuta av söndagen.


image18








Kommentarer
Postat av: Anonym

Huuuur gick det med promenaden :P :P

2007-04-02 @ 18:38:52
Postat av: Pirre

Jag bara älskar våren! Jag ska oxå ut på en promenad snart. Gäller bara att lyckas ta sej i kragen. Apropå våra finska vänner ja. Vi är verkligen mycket stolta över dem :D Puss och hej

2007-04-03 @ 10:18:30
Postat av: pirre

Här har det varit tyst nu ett bra tag. Var är du människa? Inte aktiv på internet i a f ser jag. eller har du blivit så seriös skolflicka så du inte har tid med sånt här fjanteri längre? Nej jag ska inte säga nåt.. jag har inte själv varit särskillt aktiv :( men jag kommer :D

2007-04-12 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback