.slag i saken.

Bloggande har det inte blivit så mycket av på senare tid. Andledningen till de har väl varit att jag hunnit vara en vecka i Sälen, bloggen har krånglat och att jag varit mycket upptagen med andra sysslor. Men nu tänkte jag göra slag i saken och göra en riktigt lång uppdatering en gång för alla!

Sälen resan var toppen. Fint väder, fina backa och umgås med nära å kära. Helt perfect! Jag hade tillochmed en vit rand efter mössan på panna på onsdagskvällen efter allt sol mitt bleka ansikte fått i backen. Och de var på tiden, nu ser jag ju tom levande ut. Tänkte jag skulle ladda upp lite bilder när jag hinner. Min kamera USB vägrar fungera på den här datorn. Måste använda laptopen för att ladda upp vilket gör att det tar en sån tid.

Det är stressiga tider nuförtiden. Även om det är påsklov så känner jag tyngd över mina axlar av en massa saker jag borde göra. inbjudningkorten borde skickas iväg nästa vecka. Projekrarbetet ska vara inlämnat nästa vecka. Och sista insökningsdagen för högskolan är nu på söndag. Hjälp min nån. Vad ska jag söka? Sjuksyster, Arbetsterapeut eller lärare? På sätt å vis önskar jag att jag inte kommer in. Känner mig så skoltrött så att de skulle vara skönt att göra nått annat än sitta i skolbänken ett tag, men jag ska söka iaf. Lättare att tacka nej sen om man skulle råka komma in.

Kom nyss hem från Jaro och Tekla. Esse å Janne lyckades övertala mig att följa med till Stockholm imorgon. Jag som hade planerat att jag skulle spendera hela helgen med att jobba med alla mina måsten, men icke sa nicke. Imorgon kl 07.45 ska vi åka till stockholm. Men det ska bli skoj de med. Träffa Jimppe är väl helt ok och sen kan jag följa med på lägenhets visningen som är på söndag. :)

Jag känner hur tiden rinner iväg. Jag känner hur tiden börjar dra ihop sig. De står inte på förrens det är sommar och allt vad det innebär för min del. Sommaren 2007 kommer nog bli alldeles speciell. Och jag är väldigt förväntansfull och har en hel del blandade känslor. Ska bli spännande att se vad framtiden har att erbjuda.


Varma vårhälsningar från mig till er alla!!


Kommentarer
Postat av: Ta

Sluta vara i stockholm.

2007-04-14 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback