. min hemliga dröm .

Idag inhandlade jag en bok från Dollar Store för 10:-. När jag kom hem så skrev jag in alla mina recept jag snott från min kära moster. Min nya hobby har blivit matlagnning. Jag har ännu inte provat på detta rent praktiskt utan jag är fortfarande på den teoretiska delen. Jag letar efter häftiga recept och skriver ner dom i min ännu häftigare bok. Någon gång i min ensamhet ska jag testa dem. Någon gång.

Jag är helt galen i programmet Saras Kök som ni kan se på www.svt.se. Hon är min stora idol! Sara Begner. Hon slänger ihop maträtter som jag torkar mig i rumpan. Så lätt ser de ut när hon så organiserat och planerat lagar vardagsmat som ser jätte gott, nyttigt och lättlagat ut.

Jag drömmer om att bli en duktigt matlagare som slänger ihop middagarna åt min kära familj på en höft likt Sara...

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback