.Lunar.

Jag har länge planerat att jag ska ge upp min lunar och satsa hel hjärtat på min blogg. Jag använder min lunar iofs väldigt sällan, men i bland är det kul att hejja på gamla klasskompisar och snoka runt lite! :)

Men idag var den stora dagen kommen då jag skulle ta bort min lunar. Men ganska snart insåg jag att det kan jag ju bara inte göra. Tänk alla mina blogg inlägg från vuonna paavo som jag skrivit. Jag å tanita satt och läsate igenom vissa, å jaa, man är ju bara för lustig. Jag kan bara inte radera dom alla, de är ju som en dagbok ju. Men jag kan ju inte heller kopiera varenda lila inlägg. Det skulle ju ta ett halvår att kopsa över alla. 

Förresten vet jag inte om jag klarar av att radera min lunar. Jag fixa den år 2000. Det var läänge sen! Min lunar har ju hängt med i många år och jag har ju en massa minnen från lunar tiden. 

Nee, tyvärr. Jag kommer nog aldrig palla radera min lunar. Jenita _NeeNa_ på lunar forever! :) 

Kommentarer
Postat av: thilda

Trött på min gamla blogg.
så eftersom jag brukar vara lite extra dum så heter jag : www.lillblondie.blogg.se

2007-05-01 @ 14:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback