.klippet.

Nu har de hänt. För en väcka sen nestan. (hähähä!) Och trott eller ej, så är jag faktiskt väldigt nöjd. Jag insåg att jag gjorde en alldeles för stor grej utav mitt frisör besök.. Jag hade magsår i flera dagar innan och jag var hyper nervös. Men hallå, frisör besök. de är något vardagligt för vanliga Svenssons.

De blev ingen tant frisyr, ganska mycke uppklippt och så lite lugg. Men lite flopp blev de ändå. jag satt i frisör stolen, och frisören fick för sig att jag ska ha MITTBENA! Hallåå, jag ser ut som en..jaa, jag vet i sjutton. Jag ser iaf ut som jag gjorde i mellanstadiet. Men mesig som jag är så vågar jag inte säga att jag faktiskt trivs bäst med snedbena! Så på ena sidan är de lite kortare än på andra. Jag måste justera de så fort jag orkar. För min lugg åkte över fort som tusan när jag kommit ut hur salong highway.
Jag var nöjd!

Min lilla lilla syrra har börjat blogga. Checka in www.tildiz.blogg.se

På återseende JENIRA


Kommentarer
Postat av: teija

du blev så vacker så men hur var det här med att "när jag klippt mig ska jag inte ha det uppsatt hela tiden"??? Vaa? Va? va????
Kom hem kära darling. Mit liv känns inte fullkomligt just nu.

2006-09-08 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback