.Jenita.

Jag väntar på att pappa ska sluta jobbet. Tänkte fördriva tiden med att fylla i en sån här grej som Teija gjorde. :)


Favoritcafé:
Amira i Jyväskylä. :)
Favorittidning: mama är faktiskt väldigt bra. Men Glamour och BT går också.
Bästa saken som hände i sommar: Sommarjobbet var riktigt kul!
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina pillifarkut från Vero Moda för 499:-
Längd: 163cm
Byter gärna garderob med:
Vanligaste färgen på mina kläder: Jeans och sen nån tröja till. De varierar.
I sommar gick jag klädd i: Arbetskläder eller bikini när jag var ledig. :)
Men absolut inte i: Kort kort mini kjol
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Långa vägen hem av Daniella Steel. Eller var de så? de var så länge sen så jag minns inte. :S
Mitt hem kan beskrivas som: Galet men jag trivs.
Mig själv med tre ord: Student, Tjej och 18år
Jag tränar: Självklart på att bli vuxen, som teija, men de kommer jag aldrig bli. så jag tränar även på Friskis.
Jag ville bli när jag var liten: Psykolog tror jag de va.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och hungrig
Är det nåt du absolut inte äter: Gröter av olika slag, blodpuddig och kalopsen i skolan. tyvärr.
Kläder just nu: Jeans och en svart piké tröja. Fantasi fullt. wow!
Vad sa du senast: No en mä nyt tiiä. Pappa som frpga nåt tråkigt nyss.
Fisk eller badkruka: Fisk, om de är varmt i vattnet. vilket de aldrig är enligt mig.
Hur många kuddar sover du med: En platt liten stackare
Spelar du nåt instrument: Har spelat trumpet. tror de eller ej. :)
Morgon- eller nattmänniska: Absolut en natt människa.
Sparare eller slösare: Om jag har lite pengar = slösare och sen tvärtom. Väldigt ologiskt.
Är du kittlig: Jaa, under hakan. Och de har jimppe kommit på till min stora förtvivlan.
Snarkar du? Nej, de gör jag nog inte. Men ibland kan de kommanå könstiga ljud vid inandning. :D
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter?Jaa, om dom kommer överraskande. men jag kan faktiskt titta på en myra på 2 m avstånd.
Äckligaste insekten: Spindlar och maskar och Flygande Jakob
Största svaghet: Bita på naglar och rökning och sötsaker. :(
Det här är jag bra på: Att sova, prata i telefon i 2 h i sträck och slösa pengar på onödiga saker.
Bästa bok? Jag är faktiskt ganska imponerad av Dan Browns Da Vinci Kod.
Vad vill du jobba som? Sjuksyrra eller grundskole lärare
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Burgare
Stökigt eller välstädat? så att man känner sig hemma.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Jag äter med bestiken i fel hand. Vilket jag fick lida för när lrarna i lekis fikc för sig att alla skulle lära sig äta med bestiken i RÄTT hand. Argh!



Kommentarer
Postat av: tildaaaa,

HUR VIETÄVÄ ORKAR DU NEENA ??

2006-10-01 @ 12:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback