.insjunkna ögon.

Argh vad jag är trött. De svider i mina ögon och förresten känns de som att jag inte har nå ögon överhuvudtaget. De är bara två stora tomma hål, som sjunkit in pga tröttheten.

Sitter i Vildmark´s. Har nyss städat färdigt. Jag är heelt sluut. Väntar på att Jim ska komma. hihii. ;)

Iallafall har jag varit i Finland, de är väl ingen som har missat de. En helt underbar vecka hade jag i Jyväskylä med flickorna. jag glömmmer alltid av, hur skoj de faktiskt är att hälsa på där. Men när man väl är där, då är man glad.
Nog för att vi inte gjorde så mkt speciellt. Gick på stan, var ute på promenader, och satt på fik och drack kaffe och snacka skit.

De är så himla bra i Finland. Alla mina vänner flyttade till Jyväskylä efter opisto. Så de är bara att åka dit, så träffar man allaihopa, och man kan göra en massa skoj tillsammans.

En väldigt konstig sak hände under min vistelse i Finland. Vi satt på Amira som vanligt och drack kaffe. Hux flux stod min opisto kämppis framför mig med barnvagn. Jag höll verkligen på att sätta kaffet i halsen och jag fick panik. Vad sjutton ska jag säga till en människa jag delat rum med i ett år men inte sett eller snackat med sen den dagen opisto slutade? och hon hade barn och allt. Heheee..(nervöst skratt) "Mitä sulle kuuluu?"

Jaa, som sagt jag skämdes, och vi hade inte mycke gemensamt nå mer. Hon tyckte situationen var minst lika jobbig som jag tyckte och vi sa typ ingenting. Tillslut sa hon att hon ska fortsätta shoppadet.

Där stod jag. Helt förskräckt. Tänk att vi bott i samma rum ett helt år. Miten se on nyt menny tähän pisteeseen?

Nää usch. Ibland önskar jag att jag inte gått opisto. För att slippa sådana här situationer. Men fördelarna väger mest. Annars skulle jag aldrig blivit vän med flickorna! ;)

Kommentarer
Postat av: teija

jaa neena så det är liksom bara dax att fixa unge nu!! du ligger ju liksom efter. Men hörrö, glöm int bort gamle moster i lindan. kram

2006-09-15 @ 10:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback