.ubertrött.

En uber trött och sliten jenita sitter här. Efter en väldigt hård skoldag, och efte en massa viktiga ärenden, lite gym och sen en suuper lång buss tur så är jag TRÖTT!

Mina blogg inlägg brukar börja ganska likadant. Ett evigt klagande om dagen som varit. i själv verket är det aldrig riktigt så illa med allt som jag får det att låta. Egentligen är jag väldigt nöjd med mitt liv just nu!

Om det inte vore för att jag ska ut och rida alldeles snart. Då börjar jag genast tycka lite små synd om mig själv, eftersom jag så gäärna vill krypa ner under täcket och läsa en bra bok, och bara somna och vakna imorgon till skolan. Nej nej, här ska de minsann ridas. Vilket iofs ska bli väldigt roligt. (huom. jenita syndromen. först klagas det över allt, fast de i själv verket är ganska skoj.)

Idag ska jag inviga mina nya chaps jag investerat för hela 199:- på Abiouse. För er sominte vet vad detta är, kan fråga en hästtokig lillasyrra eller nåt.

Mitt stora problem är bara att den ena chapsen är mindre en den andra. Eller så är det möjligtvis mitt vänstra knä som är lite kraschad sen min innebandy karriär i unga dar.
För jag testade den högra i affären och den satt bra, bestämde mig för att köpa dem. När jag sedan kom hem och skulle ha en lite catwalk i köket insåg jag att den vänstra satt som korvskinn. De var med nög och näppe sömmarna höll.
Jag måste leta på ett måttband för att reda ut om de är mina vader knän eller chapsen som är konstiga. eller båda två.

Så teija, var beredd på en liten våldgästning hos dig ikväll. Vi ska ha den där seriösa diskussion du vet. Jag har gjort ett viktigt beslut nu. :)


pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback