:sori vaan:

Vissa dagar lossnar de bara inte. Man har helt enkelt idé troka och man får inte ner ett ord på stackars bloggen. Usch!

Inget nytt har hänt. Förutom att jag pratat viktiga sakert med Teija, saknat jimppe, försäkt vara duktig i skolan, haft PA möte med Biggan, diskuterat på Religions lektionen, Tränat och  blivit små tittad på när jag solat solarium av en snusk gubbe. Så om ni ser bilder ute på inet på mig, när jag solar, så vet ni att de inte jag som frivilligt lagt ut dom.

Idag är de ingen blogg dag. Såå.. på återseende! :)


Kommentarer
Postat av: En orolig Essi

Vadå för snusk gubbe?? berätta mer, det där lät jätte läskigt!! Hyi rutto! ska du bli brun eller? har du fått brunorexi nu igen ;) det är bra det kämpa på så kan vi känna oss ännu mer som lakan (med prickar på) brevid dig! schysst kompis! ;) puss

2006-10-05 @ 16:15:51
Postat av: teija

Eftersom dan instalerat windows på nytt hemma hos oss så försvann alla adresser och jag fick manuelt skriva in alla igen och skrev in jenita.blogg.se. Läser den ett bra tag. Blir mer och mer förundrad över vad som hänt med dig. Tills dan snällt talar om för mig att det nog inte är din blogg. Det är bara det att det första inlägget som kom upp var sånt att det skulle kunnat passa dig. det stod nämligen:
Tio bevis på att jag är lat:
När det är tio steg till ett papper, använder jag näsduken på bordet (så skapades denna blogg)
Min kissblåsa borde vara ganska stor (drar gärna lite på att gå på toa in i det sista)
Städningsdags bestäms efter olidlighet
.
.
.
.
.
.
.
det kommer mera

eller huR??? det skulle kanske kunna passa??
puss och kram

2006-10-05 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback