.pust och stön.

Ha, njaa, jag vet inte Teija om de där stämde in på mig. Jag VERKLIGEN ingen stor urinblåsa. Jag måste ränna på toa hela tiden, och esse och jimppe roar sig med att de låter "TIPP" varje gång jag tömmer blåsan. För att den muka är så liten. Men så är dock inte fallet, Utan de kommer riktigt mycke varje gång, ca 10 ggr per dag ocg 3 ggr per natt. Jag tror de kallas överaktiv blåsa. Funderar på att söka läkar hjälp.

och esse, de där med solariemannen är påhittat till 90% från min egen sida. Tanita berätta att hennes klasskompisa berättade att två vakter som tagit fast en snuskgubbe på maserhallen som smyg tittat på tjejer. Så då drog jag den egna slutsatsen att han säker fotat mig och allt. Även om jag absolut inte märkt nå konstigt. Så, sannorlikheten är väldigt liten att han tagit foto, men en liten titt är inte helt omöjligt. Usch, obehagligt, Man är lite nojig nuför tiden när man solar. Känner sig iaktagen hela tiden.

Kom nyss hem från jobbet. De är så kul att jobba där! jag trivs verkligen jätte bra. Allt var som i somras. Jag blev så nostalgisk och längtade tillbaka till sommaren.

Känns som den här helgen kommer bli väldigt död. Jimppe är inte här och Esse bara jobbar. Hmm.. Och jag sitter här och spenderar fredags kvällen med att göra hostorie läxan. Hmfp, bra början på en helg...

heips.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback