.nyyyyys.

Jag har drabbats av årets förkylning. Nys nys hela tiden. Eller så är de nå allerigi av nå slag. men jag tror inte de. Verkar vara förkyld. Trött och onti halsen också.

Men som sagt, idag har jag varit i skolan. Och de gick riktigt bra, jag åkte dit utan kryckor. Gick jätte bra, lite stel ibland och lite haltande, men de är sånt man får ta.

Efter skolan träffade jag Esse och vi gick till Wayne´s och tog en fika.Satt där och fika och snackade skit ett bra tag. Var skoj attt skvallra med esse igen. De var ju ett tag sen sist. Emellanåt fick vi lov att byta språk, då människor runt omkring oss, börja vända sig om och ge oss lite konstiga miner.Muohhaa.. de är lätt man glömmer av att folk runt omkring faktiskt hör när man väl sätter igång ock snackar. :)

Sedan slösade jag lite pengar på JC och HM. Köpte en fin väst och en hel vit vanligt tröja. Jag tycker om min investering. :)

Sanni sitter brevid mig och leker affär. och jag måste hela tiden "ringa" till henne och göra olika beställningar. "hej och välkommen!"

Imorgon blir de ingen skola för min del. Ska till sjukan kl10.30. Och jag ska ha en förändrinig! jag ska överdriva så mycke. och säga att jag försäkt göra allt för att få knät att läka. Jag klarar inte av att sitta still. Jag vill ha nåt att göra hela tiden. jag är nog lite av en ADHD unge.
Fast de e klart, de är väldigt skönt ibland och absolut att inte göra nånting. :D

men nu ska jag åka till vildmark´s och städa.

NYYYYYYYS hälsningar.

aaatjoh!

Kommentarer
Postat av: Essi

:) Ja det var verkligen trevligt! det borde vi göra oftare :) Kom och sov över om ni vill imorn, skulle vara trevligt! Puss puss

2006-10-11 @ 16:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback