.linsen.

Jag har som sagt skaffat linser, och det faktiskt är väldigt skönt!
 när jag skulle tömma diskmaskinen härom dagen, när den alldeles nyss hade diskat färdigt, så suckade jag och blundade jätte länge, för glasögonen hade immat igen,efter allt imma,os,dimma rök eller vad de är som kom ut när jag öppna luckan. :)  Efter ett tag insåg jag att dom faktiskt inte hade immat igen, för jag hade ju linser på mig.
Så skönt, det här är sådana problem som inte ens folk utan synnedsättning vet att existerar.
Och sen är de lite jobbigt efter att jag sovit päiväunet febrilt letar efter mina glasögon. Jag är lite söming i de läget, å det tar ett tag innan jag haffar att jag faktiskt är ägare av ett par piilolinssit nuför tiden! :)

Jag tänkte jag skulle dammsuga mitt rum nu, och sen lägga mig ner å läsa lite bok. och bara vänta på att en viss person ska anlända.;)

Fredag imorgon..den här fredagen har jag verkligen sett fram emot!

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Essi

Just ja Jimppe skulle komma! Glömde av det! det är klart du inte ville sova över här då!! Du skulle ha påmint mig!!! :) Kan tänka mig att det är skönt med kontaktlinser, helst nu när vintern är på väg! Nu ska jag på Stinas pass! Ska bli skönt att få komma bort från böckerna ett tag! Har dock varit alldels för slö igen, som vanligt! Ha det så bra med din Jimppe, är nästan avis!! ;) Puss på dig

2006-10-12 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback