.lanar.

just nu sitter jag på lan hemma ivårat vardagsrum. jag utbrister med jämna mellanrum olika kommentarer. tex "Det laggar som raato!" "Såg ni de där? så ägda!" "Akta nätverkskabeln". I självverket sitter jag och bloggar, men vill ändå vara en i gänget! nyss fick mamma slita hannes från datorn efter att han suttit här i ca 11 h. Han har nog spelat tillräckligt för det här höstlovet.

har som sagt höstlov, och det är helt underbart. bara ta det lungt och njuta av livet.
Det är måndag och jag hade en nice helg.fyllde faktiskt hela 19 år, så tack till alla som gratta mig. :)

Vi hade även förlovningsfest. Och det var trevligt, mennog är det skönt attman förlovar sig bara en gång.:) Eller förhoppningsvis. ingen skulle kunna konkurrera ut Jimppe. ;)

Jag hade lite problem där ett tag. att vad jag skulle göra avmitt höstlov. Eftersom alla här hemifrån ska till Finland. Tänkte följa med, men det blir så trångt i bilen då. Så det blir att åka till Sthlm på ons,efter att jag lyckatsövertala mattias att följa med mig dit. Och det ska faktiskt bli riktigt kul.:)

Idag fick jag en positiv överraskning på posten. ett litet kuvert, ett brev alltså. Kuvertet innehöll ett kortmed gratulationer och lyck önskningar ochsedan 60 euro. Det tog mig ett tag att inse vart detta här kom ifrån. Brevet var från mina underbara kompisar i Finland. Jag blev så rörd,att jag nästan fick tårrar i ögonen.

Jag fick värsta sakna attacken och ville bara krama alla så hårt! varför ska man bara bo så långt ifrån alla man älskar?

 

Kommentarer
Postat av: PIrre

Synd att du inte kunde hänga på hit. Det skulle ha varit riktigt trevligt att se dej med. Det var ju trots allt länge sedan sist. Och här skulle du ju kunnat hälsa på alla dina kära kompisar. Hörrö, är ni påväg hit med jimppe vid nyår? DEt är verkligen sant som du säger. Det var det "enda" man kände efter förlovningsfesten att tack och lov att man bara förlovar sej en endaste gång!!!! Men skönt när det är över... Synd att jag inte kunde vara där. Love ya!

2006-10-30 @ 23:28:01
Postat av: teija

oj vilka vackra vänner du har. Kanske har det dåligt samvete över att du alltid åker dit men att det aldrig kommer hit och därför ville sponsra din nästa resa dit? snällt var det iallafall.
Jag har fortfarande lite dåligt samvete...min förlovningspresent var så TRÅKIG! Kanske måste köpa en ny för att stilla samvetet. Må så gott

2006-10-31 @ 13:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback