.hej igen.

Det blev ett litet blogg uppehåll där över helgen. men nu är jag tillbaka, ny, utvilad och kreativ.
Som ni alla redan säkert hört så har jag en ring på vänster ringfinger, och inuti i ringen står det 
"Jim 13/10 2006" Ha, det känns faktiskt väldigt bra. Jag är kär som aldrig förr! ;P

Sitter i skolan. Har nyss pratat frånvaro med Biggan, och jag är så stolt över mig själv. 0 % frånvaro på en hel månad. Så de så! Jag är faktiskt hel stolt.
Just nu gör jaginget vettigt. Har en hel del läxor som måste göra till i morgon.  Men först tänkte jag gymma lite efter skolan, och sen åka hem och plugga. usch.

Imorgon har vi ingen skola. Vi ska till Säter med Samhäll C gruppen. Vi ska dit på någon mässa, som berättar om utlandsstudier och om hur man kan komma ut i världen. Jovars, verkar juintressant, men jag ska nog iaf inte börja studera utomlands. Jag är sådär lagom insnöad, så jag nöjer mig faktiskt med högskolan Dalarna. Det är nästan för spännande de redan.

Och i helgen ska jag ev till Sthlm. Ellen ringde till mig och sa att hon var på väg dit. Jag blev ju hel glad, och var på väg ögonaböj till Sthlm. Men..Ellen, hon är ju finne, ringde och sa att hon inte än är riktigt säker. (typisk finnar) Typiskt. Jag som verkligen vill träffa Elle. Vi har gjort många galna och roliga saker ihop.  jag och Elle var helt ensamma i hela opisto. en hel natt satt vi och låtsats grät. Åt helt sjuka ironiska saker. Tillslut gick de över styr och vi inbilla oss att de var nån gubbe utanför dörren. Tillslut grät vi på riktigt för vi trodde gubben var utanför. Elle och jag har även spolat ner janitas tröja i toan, rivit ut Anttus kläder ur hennes gaderob, (Till saker bör tilläggas att hon är super noga me sina kläder. sorterar dom efter färg, kavlite och så vidare.), knytit fast Jenna och sussa runt en stolpe på opisto, rökt i alaula och skrämt upp essi så mkt så att hon storgrät på riktigt. jaa..listan kan göras lång. Ok, vi var 15, och var dödsutrråkade på opisto, men minnen, de är skoj. :)

puss

Kommentarer
Postat av: Esse

:) Det lät verkligen som om man ska hålla dig och Elle/Ellen långt bort från varann! :D om jag vore Jimppe skulle jag verkligen inte vilja vara med er två samtidigt ;)Imorn kommer Janne hem :) då du, men hinner inte träffa honom förän på tors men känns bra bara vetskapen om att han kommer :) see u! puss

2006-10-17 @ 13:22:05
Postat av: Esteri

Hej hej igen! Har bakat moccarutor så välkommen till mig för en fika! (måste ha nåt att locka med precis som Teija) :)

2006-10-17 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback