.Godmorgon.

Godmorgon Sverige! idag har vi vaknat till en ny typisk oktober morgon. ute är det ca +3 grader, regnit, grått och mulet. Ååå, jag bara älskar hösten. Bortsett från detta gråa värder, men träden, har ni sett vilka underbara färger? Helt röda, gula och orange.

En annan orsakt till att jag gillar Oktober, är att jag faktiskt fyller år snart. Jag fyller hela 19 år den 29 Oktober. (( Alla presenter kan lämnas hos mig mellan kl 17-19 på Söndagen! ))

Alltså jag fyller 19. Jag har värsta åldernojan. 19, det är ju skitmycke. Jag är vuxen. Jag står inte ut med den tanken. Jag kommer ändå aldrig bli vuxen, så det är helt onödigt att fylla 19 överhuvudtaget. Mina klasskompisar tycker att jag är totalt stööörd när jag har åldernoja redan. Dom tycker att vid ungefär 28 så kan man börja noja sig lite. Hallååå, 28, då är man ju SKIIIIT gammal, då ska redan den största nojan gått över, och man sitter och fyller i blankter för att söka medlemskap i PRO eller i Pensionärernas Intresseförening. Nää, jag vill verkligen inte fylla år!!!

By the way, sitter i skolan nu och väntar på att första lektionen ska börja kl 9.  Jag har varit super nervös dom senaste dagarna för att min plånbok varit spårlöst borta. Har typ efterlyst den i hela familjen och lekt dektektiv och letat som en tok. Jag har tom. messat till Jonna för att kolla i deras bil. Hmpf, helt onödigt! Idag när jag råka lyfta på min historiebok hemma i bokhyllan, så låh min plånbok där! HA, tack för mig liksom!

Aja, idag tänkte jag investera en ny vinter jacka. Det börjar bli hög tid!


Kommentarer
Postat av: teija

åldersnoja. 19 år? Jag har mått skitdåligt sen vi hade nuorgam hemma hos oss. Jag insåg nämligen att jag knappt kände någon av dem. Det var ett bevis på att jag är gammal sa en föredetta kompis till mig. (steve mcadams) Jag försöker intala mig att han är amerikan och inte vet how the world works. Sen kom jag på att Steve har gått opisto redan och det betyder att han är gammal. Jag har inte hunnit med opisto än så med andra ord är jag ung. Logiskt va?? må så gott

2006-10-26 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback