:fröken duktig:

Idag har jag lekt fröken duktig. Vaknade kl 9,och var inte alls trött. Jag börjar känna mig vuxen,när jag inte  kansova länge på helgerna.De har verkligen inte hänt någonting idag. Ibland är de så skönt att inte jim-marcus är här. då har man liksom tid med en massa annat. Men de e klart,att  jag hellst  skulle vilja ha hanom här! ;)

Vi var till Ica Gagnefshallen  och sen till Tulavippan. På Ica köpte jag mat och en massa ingredienser. På Tulavippan hitta jag en massa skoj. fanns en massa fina kläder,väskor, skor, halsband och skärp. Roligt med lite annorlunda och unika prylar. Men jag hade inte  så mycke pengar med mig, så det blev en jätte fin lampa, 1 bok, 2pocket böcker, ett halsband och ett skärp. Sedan köpte  jag en massa skvaller blaskor för 30kr.veckorevyn,amalia,hennes och cosmopolitan. Dessa blaskor har tyvärr fått tanita att flytta fram sitt bröllop. Varför, de ska jag inte gå in på här och nu. :)

Men Tulavippan är iaf ganska skoj. Men90 % av sakerna där är bara skrot! Så jag trivs i Tula ungefär i 20 min. Sen har jag tittat igenom allt och bestämt mig för vad jag vill ha. Tyvärr är inte min mamma likadan. Hon är somi sjunde himlen när hon får strossa runt  på tula.Så de tar ca en timmeatt gå från hyllan längst ner fram till kassan. Detta är alltså orsaken till att jag drar mig för 3 timmars tulavippan besök. Men nu är de avklarat för i år.

Väl hemma har jag lagat mat, lasange, väldigt avancerat. och sedan har jagbakat en kola-kokos kaka. väldigt  gott.

Funderar på att test spela  lite  innebandy ikväll. Förbannade knä.. snyft!


Kommentarer
Postat av: Jim

kom till min butik,det är mycket bättre!bara 80% skrot:)
hehe..nädå,skoja bara..men du kan ju komma hit ändå om du vill så kan du baka en kola-kokos marmelad socker vanilj special kaka till mej också nån gång.:)

2006-10-07 @ 18:05:55
Postat av: Pirre

PIRRE SAKNAR TULAVIPPAN!!!!

2006-10-07 @ 21:06:47
Postat av: Tanita.

haha.. äckligt äckligt :D

2006-10-08 @ 09:19:01
Postat av: Esse

Oj fröken duktig ha varit i farten! :) hoppas att ni har saknat mig i helgen, för jag har då saknat er, har avrit ihan maassa :) men vi syns under veckan! :) puss puss

2006-10-08 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback