.försovning.

Denna dag började inte så värst bra. Jag hade väckning kl 8 för att jag skulle åka med 9 bussen. Jag vaknar till väckningen, men somnar tyvärr om. Och när jag nästa gång slår upp ögonen så visar den 8.59. Gaah!
Som tur är har inte mamma hunnit åka till jobbet. Jag tar en titt i en gammal busstidstabell, och hoppas på att de inte gjort några förändringar, så jag ska muka ta 9.15 bussen. Men ack, dom hade visst ändrat, så jag fick snällt vänta till 9.28 å ta tåget. Vilket gjorde att jag kom en 15 min försent till första lektionen. :(

Annars har jag mest lekt seriös idag. Ringde ett väldigt viktigt samtal idag, som gav mig minst 1000 VP. (vuxenpoäng)

Sitter nu här för att jag ska skriva ut de förbannade religions arbetet, för att sedan lämna in de å aldrig mer behöva se de. Men jag tycker inte om att lämna in arbeten. Man ör aldrig riktigt nöjd. Man vet att man borde utveckla mer, men tyvärr, alltid räcker inte motivationen och orken till.

Jag ser fram emot nyår. För då har jag bestämt att jag och jimppe ska åka till Finland. För att fira nyår där vid nån mysig stuga med trevliga människor. Jag ser verkligen fram emot de. :)

Men nu ska jag gåpå lektion. Om jag tar mig dit. Är LITE öm i röva efter gårdagens bravader. på häst alltså! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback