.fastklibb.

Mina linser sitter fastklibbade på ögonen. Bläh. Är så förbannat trött. Jag hatar natten mellan Sön-mån. De går aldrig att sova när man vill. Man är liksom utvilad redan efter  allt vilande under helgen, så zzz stadiet vill bara inte infinna sig.

Mina planer var att  jag skulle åka med den tidiga bussen idag. 6.00. Men när jag gjort en hel del hopplösa försök att somna, och när jag kollade på klockan och visade 04.00, då ställde jag fram kl till 06.45.:)
Fast de skulle jag inte gjort. Jag skulle hoppat upp då jag var som piggast, för när kl ringde kvart i sju, då  hade jag hunnit somna sött, och var sååååå trött.

Så idag var de riktig illa i skolan. Under filosofin satt jag å pimplade hela tiden, huvudet ville bara inte hålla sig uppe.

Men jag har verkligen kämpat föratt inte somna innan de är kväll. Har sysselsatt mig med att erbjuda mig till att skruva ihop våran nya soffa. Oj ojo j.. vad jag fick ångra mig bittert. Det var nå allvarliga fel på soffan, och skruvarna funkade inte alls, å näää.. Jag var nära att  hämta yxan från garaget å slå sönder hela skiten.

Fast annars har jag haft en väldigt bra dag. För jag är såå nöjd med mina historie arbeten som jag svurit så mycket över, å haft magsår och stressat.

Man måste väl få tycka att man är duktig, när man för en gångs skull är de? ällä hur? :)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack jenita att du fortfarande bloggar så att jag har nått att göra också. Det är trist att bara skriva egna och aldrig läsa någon annans. Love ya

2006-10-23 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback