.diagnosen.

Idag har jag varit till vårdcentralen, och fått bekräftat att mitt knä är sönder.Hmfp,som om jag intevarit medveten om de hela tiden.

Iaf var det skönt att få bekräftat att deverkligen är sönder. Att de bara inte är jag som hittar på. Läkaren kände efter, och sa att jag har väldigt ostabila leder, även i detandra knät, så det inteär så konstigt att dom strejkat. Farbror Doktor konstaterade att jag hade nå konstigt ord på latin knä. Han sa att korsbandet kan vara av, ledbandet ut tänjt och att de kunde sitta lösa ben bitar i knät.Och operation skulle hjälpa. Så han skickade en remiss till Falun, och jag skulle få komma dit och bli röntgad. Men han sa att detta är en lång process. Usch, men de är bara att bita ihop!!

Emmas kommentar på min diagnos var: "jag skulle skära av mig benet! jag skulle inte klara av att veta att något är sönder i mig!" Haha..:)

Jag gillade min läkare väldigt mycke. Funderar på att bekanta mig närmare med honom. Andledningen till att jag gillade honomvaratt han sa att jag inte behövde skickas till sjukgymnaset, för de skulle inte hjälpa. För jag hade redan så vältränade och muskulösa ben!  Ojojoj, vad jag blev stolt! Kommer leva länge på de där! Sen kan man ju diskutera vilken kokurrens jag hade. Genomsnitts åldern i väntrummet var 70 - döden, så om man jämför med dom, så är jag ju faktiskt vältränad. Men jag intalar mig själv att han jämförde med JLo eller nån sån..

Sen var jag så seriös att jag åkte till skolan ändå. Fast jagtagit ledig hela dagen. Jag vill inte missa för mkt!
Sen hämtade jag mina linser idag, men de var mest för skolan såklart jag orkade åka in till blge! :)



Kommentarer
Postat av: Essi

Det var ju bra att du fick en remiss till Falun! Då är du på god väg! :) Grattis!

2006-10-12 @ 11:51:06
Postat av: teija

grattis till dina vältränade och muskulösa ben säger jag. Vad viekura får man tag på dom??säg inte att du fått det från ridning för jag orkar inte duscha så ofta som jag skulle få lov att gö om jag va ute å red. Hoppas du får nån magisk underlig fart på doktorerna och snart får hjälp.

2006-10-12 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback