.ågren.

Men pirre lilla, de är ju Tanjas ögonsten. Ser du inte de? Och det  är din mor taina som håller henne. Gullit va? Fast jag är liteamatör fortrandeeftesom bilden råkat hamna på sne. Men jag avanceras och utvecklas med detta bloggande. Snart ska jag ladda nya foton. :)

iaf så har jagvarit deprimerad dom senaste dagarna. Jag har ångrat mig bittert förra inlägget,då jag kaxigt nämner attjag skagöra en comeback på innebandy plan. Jo jo.. Där såg vi ju hur de gick.
Jag hann spela i 2o min, och de var väldigt skoj, och jag kändeatt de funka bra i knät.

Men helt plötsligt  brakade de till i knät, och katastrofebvarett aktum. Mitt knä pajjade och inget annat hjälpe än att plocka fram kryckorna igen efter ett halvårs rehablitering. Degjorde väldigt ont,men mest ont gjorde de nog i hjärtat. Vietävä skit. Nu ska jag till vårdcentralen iaf på ons. och jag ska KRÄVA en operation. Jagtänker inte  lägganer min innebandy karriär än.

Idag besökte jag Synsam och beställde linser och blev av med en hel del pengar.
Urk.

mellamslags tangeten är sönder. kraas..

Konstigt de känns. Att sitta hemma ochinte ha något attgöra. Jagkan interida, jagkan inte gymma, jag kan intejumppa jjag kaningenting. Bäst jag tröst äter på saken.

esse, kan vi ta en mysig  fika eller nåt nån dag? inne i stan. 


puss allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem till mig och tröstät för det är synd om mig också. varför?? joo bara för att. ok. ska hitta på nått....jooo jag ska till ullared och slösa pengar fast jag innerst inne inte vill och det andra, jag vill åka till usa efter jul men dan vill inte. så kom hit så mumsar vi. bakade moccarutor idag så vi kan ju börja med dem. Må så gott.

2006-10-09 @ 21:03:17
Postat av: Essi

Neeeeej va drygt! mulla mennee hermot sun puolesta!! voi raato!! tycker så synd om dig! :´( snyft! vi kan gärna göra nåt nån dag kom och sov över lr nåt! puss puss

2006-10-10 @ 10:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback