.trråååk.

Tråk tråk.. Sitter i skolan och försöker överleva en håltimme på 2 h. Alltså det här är riktig olidligt. Och jag vet inte alls var alla mina vänner tagit vägen. Föutom jonna då, vi sitter här och nördar. :)

Snart har vi religion och en tant från Palestina ska komma och snacka lite med oss. PÅ engelska, Hallåå, jag kommer fatta ca 50 % av allt hon säger. Men det kanske räcker för att hajja ungefär vad hon snackar om.

Torsdag idag, och min älskling fyller 22. Gratulerar på födelsedagen! ;)

De här med födelsedags presenter är inte min grej asså. Det är så svårt att veta vad man ska köpa. Allt han behöver / vill ha har han redan. Man måste liksom hitta på nått vettigt, unikt liksom. Kalsonger, parfym och annat trams känns så opersonligt på nåt vis. 

Aja, jag har iaf köpt en present till han nu. Och jaa.. det blev inget allt för personligt. Men saker som kommer till andvändning iaf. :)

Ute skiner himlen helt blå. Åhh, man skulle kunna tro att det var vår, ifall man bara tittade på himlen. Jag har redan fått ganska nog av vintern, varför ska vintern vara så förbannat lång jämfört med sommaren? dom borde byta plats. Sommaren, kom tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: pivvenipaulina

Du är så tiitterä med dina blogginlägg. Så kul att nån orkar uppdatera! hade så bra min kära k-k ;)

2006-11-09 @ 14:17:15
Postat av: teija

säger man A så måste man säga B. Vad har du köpt?? är i stort behov av tips vad man ska ge dan i farsdags present. choklad kommer jag att äta upp, kläder är det bara jag som skulle tycka var snyggt, kälsongerna kommer jag att dra av....skämt åsido. Det blir väl ut och äta tror jag. Puss och kram en stor banan.

2006-11-09 @ 14:25:46
Postat av: Pirre

"kommer jag att dra av....." Ha ha..teija, your my star! En gissning att du kommer få höra om det där :) Men hörrö jenita, jag hade köpt presenter till dej och jimppe (förlovningspresenter) och jag glömde skicka dem med mamma. Men du får väl dom när jag kommer hem. HAr du bestämt dej, ska du jobba på julafton!?

2006-11-09 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback