.tisdag.

Just nu sitter jag hemma hos Teija och Dan och bloggar. Ok, kanske väldigt osocialt utav mig, men jag ska bara göra en jätte snabb uppdatering!

skoj när Helena också börjar blogga. Blogg på riktigt liksom. :) Ni hittar henne på mina länkar. Enda nakdelen med riktiga bloggen är att man inte kan bevaka lika som på lunar. Man kan helt enkelt inte vara lika stor snokare som där, på gott och ont dårå! ;)

Egentligen har jag absolut ingen tid att sitta här. Men kom hit till moster efter ridningen, för det regnade ute och jag var inte alls sugen på att börja tarska hemåt.
Jag borde vara hemma framför datorn och jämföra Sveriges och Finlands statskick och författning. Jag bara undrar, kan det finnas nån tråkigare uppgift? Jag tror det är den tråkigaste uppgiften jag gjort på länge i skolan.

Nästa vecka är verkligen inte att leka med. Samhällskunskaps uppsats, Historia redovisning och Kongo-Kinshasa, Muntligt nationella i svenska, hemtenta i religion och till sist en hemtenta i Filosofi.
+ En massa små uppgifter därtill!

Jeah. det kommer vara så synd om mig nästa vecka. Men nu ska jag inte tänka på det. Jag ska till Sthlm på tors, kommer hem på fre, sen ska jag minsann ha en super trevlig helg. Nästa veckas problem ska jag tänka på först på söndagkväll. Jag kommer ha den fetaste söndagsångesten på länge. :/

ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback