.mysiga hemmakväll.

Idag hade jag planerat in en mysig hemmakväll. Först var planerna så att jag skulle åkt hem till Teija. Men nääe. Jag blev helt plötsligt jätte lat, och orkade verkligen inte gå dit. Jag får skylla på att jag har sån träningsvärk sen gårdagen. För att igår gjorde jag premiär på ett intensiv pass på f&s. Inte för att skryta då, men lite stolt är jag faktiskt!

Jaa, åter till min mysiga hemmakväll. Jag hade verkligen laddat uppp för en bra kväll. En bra bok, en stickning och tacos.  Men jag är nog alldeles för rastlös människa för dessa mysiga hemmakvällar. Så denna kväll blev minsann ingen mysig hemmakväll, utan mest en rastlös hemmakväll. :(

Egentligen finns det en hel del läxor jag skulle kunna bita i. Men neej, det är ju lördagkväll. Jag kan ju bara inte vara så patetisk att jag sitter och pluggar på en lördagkväll kl 21.10?

Nää, nu ska jag rycka upp mej. Ingenting är så illa som det låter. Jag är minsann ingen sån som inte har något liv för att min trolovade råkar jobba en helg och inte är här hemma. Nää, största orsaken till att jag sitter hemma är att jag är 19år och inte har något körkort, och på så vis får man snällt sitta hemma utan att klaga när man inte har någon skjuts.

Men nu har jag beställt tid till teori. Den 25 Januari nästa år. Hurra för mig!

 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback