.migrän.

Jag börjar misstänka att jag lider utav migrän. Allt oftare får jag en extrem huvudvärk. De bara dunkar och dånar i hela huvvet. Det enda man vill är att ligga ner i sängen, i ett mörkt och tyst rum. Eller så är det något allvarligare. Jag hoppas verkligen att det bara är migrän!

Veckan har dragit igång igen. Men rivstart. Jag verkligen rivstartade den här veckan. Kl 08.00 på morgonen stod jag inne på löpbandet på F&S. Alltså jaa, ibland tappar man greppet och gör sådana här brutala grejjer. Jag hoppas detta inte kommer hända fler gånger, för då kommer jag seriös börja misstänka att jag är lite... rubbad eller nåt.

På torsdag ska vi åka på SACO mässa i Sthlm med skolan. Det ska faktiskt bli ganska skoj. Jag är helt såld på olika slags utflykter med skolan. Jag tycker sådant är så mysigt. Helst ska det vara med matsäck och sittdyna.
Jag ska nig stanna i Sthlm på torsdag och komma hem först på fre. Jag, esse, janne och jimppe ska ha en mysig dag i sthlm på fredag, Jannes födelsedag till ära! :)

Just nu har vi verkligen jätte mycke i skolan. Listan kan göras oändligt lång. Känner verkligen pressen, att jag borde göra något mycke vettigare än att sitta här och blogga.

Typ poppa popcorn..  :)
 

Kommentarer
Postat av: Esse

Visst ska vi ha det trevligt!!! Men jag hade kollat fel, den 25 är inte förän på lördag men vi kan fira honom i förskott! :) Jag ser redan fram emot våran stockholms tripp! hade hurtis!

2006-11-21 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback