.men fyyy.

Esse spytt hela natten. neeej, och åter nej! jag fasar för vinterkräk sjukan. det var ju inte länge sen jag var sypsjuk. jag måste vara imun mot kräksjuka och verkligen slippa det den här gången!
Min stora fasa är att spy. Det är så äkckligt...

Aja, alltså drar jag slutsatsen att Esse inte kommer komma på jumppa idag. alltså måste jag gå ensam. Booring!

Sitter på historia lektion och ska skriva om ett världsarv. Och jag måste nog vara den tråkigaste människa som finns, eftersom jag valde den tråkigaste världsarv som finns. Kyrkbyn i Lule. Jag råka liksom nämna att jag varit där på bröllops i somras. då tyckte min lärare att jag absolut ska skriva om de.. de är ju bara såååå intressant. Öhh, ok.

Hade mitt muntliga tal nyss. Jag förstår inte hur tiden kunde gå så fort. När jag tränade blev talet typ 4 min. Men när jag avslutade mitt tal, visade klockan 5.40 min. Argh, jag vet inte alls vad jag snackat om. Lagt till en massa. öö.. men skönt att ha det gjort iaf.


tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback