.löördagi.

tere tere.

idag är det lördag och jag har varit duktig. SKRUBBAT hela bastun plus duschen med avkalkningsmedel och klor .Jag har varit så duktig. Städat hallen och nu viker jag tvätt. Nojaa, det är sånhär vanlig lördagsstädning.

Min trolovade har varit på RY hela dagen på talkoot. Jag har de inte så lätt jah heller, de få gånger han  är hemma,¨så har vi knappt tid att ses.

Och ikväll är det spel. Jag blir fortfrande lika knäckt varje  lördag, jag vill också kunna spela. Jag har magnet röntgen förrens i mars nästa år. Jag kommer aldrig bli bra i knät igen. :(

Pirre, igår ringde jag till jobbet  och sa att jag inte skulle jobba. jag tycker julafton är så pass viktigt, att jag intetänker jobba. Pirre, ska ni komma hit till julen lr?

För er alla nyfikna, bla teija, så fick jimppe en ny plånbok och ett nytt skärp av mig. ifall det var så intressant. Jag tyckewr det var ganska bra saker, sådant han behövde. :)

nää, nu ska jag fortsätta vika däck.Hoppas jag får se skymten av jimppe innan han ska spela.

Kramar.

Kommentarer
Postat av: Pirre

Hello! Ja vi skas komma dit till jul. Jag kommer nog t o m ganska mycket innan jul. Julafton är ok att jobba om det är 7-14 men inte den tid som du skulle jobbat. Usch nej! Men hörde du att Satu och Jouni har gått och förlova sej igår?! puss och kram

2006-11-13 @ 13:15:45
Postat av: teija

hur viker man däck? funderade bara. Väntar med stor spänning på nästa inlägg och ett besök från dig! må så gott! puss.

2006-11-15 @ 18:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback