.inte vardag!.

nej nej nej. åter nej! Höstlovet  svischade förbi i en väldig fart. Jag hann ju knappt med. Men en veckas ledighet var verkligen på tiden. Men nu är mitt stora problem, att hur ska jag orka gå tillbaka till vardagen? Usch, jag har verkligen ingen motivation eller lust till att börja skolan igen och börja träna och börja vardagen igen. Helst av allt skulle jag vilja vara en soffpotatis som bara degar och tar de lungt. Eller jag skulle iaf vilja jobba.. Tjärna pengar och slippa tänka på skolan på kvällarna. När man går i skolan, så ligger det jämt en massa läxor, prov och andra uppgifter som 1000kg sten på axlarna. Nu ska jag sluta klaga. Slut på kalgovisan!

För snart är det minsann lov, sedan börjar min sista termin i gymnasiet.   Känns förtillfället förbannat skönt!!

och jag tänker inte ge upp så mållinjen. Vi går upp mot slutspurten och jag ska ge mej sjutton på att få någorlunda mänskliga betyg, sen ska jag erövra världen!

fast jag kommer nog aldrig erövra världen. Har kommit fram till att de finns så mycket jag aldrig kommer bli. Jag kommer aldrig bli NHL spelare, jag kommer aldrig bli bra på matte eller engelska, jag kommer aldrig bli USAs president, jag kommer aldrig bli något mer än vad jag redan nu är, och en massa massa andra saker. Äh, behöver väl inte bli så mycke mer märkvärdig än vad jag redan är. Får väl vara nöjd å gald. :)


Idag har det inte blivit så mkt vettigt gjort. Blev tyvärr ingen skola för min del. Kom hem så sent igår kväll, så jag la ner planerna på att vakna till skolan redan igår kväll. Så jag sov så sött hela natten och morgonen lång. Annars har jag bara varit hemma, gjort ett släktträd till historian, varit ute på promenad med mamma, teija och tanita.

näj, nu ska jag samla mig och gå å lägga mig och i morgon åka till skolan som en ny människa med massa motivation, energi, kreativitet och en massa koulu intoa! Heippa doo!








Kommentarer
Postat av: Pirre

Oj, vad jag oxå vill vara seriös och vara där och gå ut och promenixa. här är man inte så seriös på den fronten om man säger så. Och Jenita, skola är roligt :D

2006-11-06 @ 22:37:36
Postat av: Jimppe

ja då fick man själv bestämma om man skulle till skolan eller inte.hehe...
när man jobbar är det förbjudet att ens tänka så.

2006-11-06 @ 23:32:55
Postat av: Tanita.

jag kommer heller aldrig bli bra på matte och engelska. hopplöst, men DET ÄR EN VÄRLDSLIG SAK! ;) även om man gråter över det, var och varannan sekund.

2006-11-07 @ 20:26:35
Postat av: teija

vill man bli usas president så kan man ju inte vara riktigt vettig heller. Enda anledningen jag skulle kunna ställa upp är för att kunna ha en massa snygga praktikant pojkar. Skämt åsido. Plugga på, snart saknar du skolan igen. Må så gott!

2006-11-07 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback