.intro.

jahass.. inge skola för mig idag. men jag var till Gagnefsgården på demensföreläsning, och det var faktiskt väldigt lärorikt och intressant.

Resten av dagen har gått till läsning. har läst ut min klassiker nu, "jorden runt på 80-dagar." Helt ok bok faktiskt, fast den låter jätte tråkig.

och nu läser jag Pauli Matikaises "isänpäivät - kissanpäivät". Jobbigt å läsa finska. men måste för ett MVG. Thanks mum! ;)

men imorgon är det sista dagen i skolan.. :) Sommarlov, here I come!



och *piip* kommer hem..;P

Kommentarer
Postat av: Esme

Visst är det skönt med sommarlov, har njutit i en hel vecka redan! :) Vadå *piip* kommer? Fattar ingenting ;) jahaa du menar *alla* ;) ha en bra dag så ses vi imorn! puss

2006-06-08 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback