.coolish.

Nu har jag haft så mycket tid över (de är ju sommarlov) att jag hunnit med lite design på min blogg. Hoppas ni blev nöjda mina kära läsare! :)

Som sagt, nu är dte sommarlov. Känns bara så skönt. ska förbi imorgon vid skolan och lämna in de sista Sv arbetet. Men min introduktion börjar redan nästa vecka på måndag. Så sen blir det att jobba av hela sommaren. Inte så mycket lov, men huvudsaken att det inte är skola.

Höll just på att plocka undan i rummet. nu ska jag dammsuga.

teija, kom hem. jag vill läsa blogg..! ;)

Och imorgon ska jag till Falun och kolla på pirres studenten.  366 dagar.. sen är de min tur..;)


Kommentarer
Postat av: jooga

jenita oot niin sulonen

2006-06-12 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback