.rast.

Jag är hemma på rast. Dom här delade turerna är alldeles olidliga. Man får inte sova länge på morgonen, och inte får man göra nåt skoj på kvällen heller. nej nej, för man jobbar helt enkelt hela dagen, med några timmars rast mitt på dagen. Ganska värdelöst, fast ändå är det ganska skönt att komma hem och sova en tupplur. :)

Teija, just nu ligger jag i hårdträning med dom där exotiska havsljud effekterna som kan eventuellt komam till användning. Jag har inte fått in den rätta klinget, det låter liksom inte riktigt äkta än, men det tar sig. :)

nu ringer de..

Det var Eero Kaaru som ringde. Muy intresantisímo. <-- detta lärde jag mig på två år.

Just nu är jag ganska ensam känns det som.

Jag vill ha en kraaam! hallåå? nån frivillig?


På återseende.


Kommentarer
Postat av: esse

Hejsan söta Jenita! Vi har inte setts på år och dar!! :( jag är frivillig att ge dig en kram! kom hit bara så får du en!! Hoppas du har en trevlig dag imorgon! jag kommer ingenstans härifrån!! :( :( puss

2006-07-29 @ 21:48:24
Postat av: Dan

Läste tanitas blogg pricis innan din och jag kan bara säga att alla ni juujärvi tjejer är ganska ensam och ni borde bli gifta båda två, imorgon. Hehehe eller?

2006-07-30 @ 09:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback