.come back.

Nu kommer hela min stora feta bekant skapskrets börja blogga. (dvs. teija och tani) Ps. ursäkta min särskrivning.)

Så nu måste jag uppdatera lite för att inte hamna efter med bloggandet.

Sitter hemma hos teija och Dan, hon ringde hit mig på en kopp kaffe. och lite kladdkaka. (hon är rädd att jag ska bli smalare än henne, därför hon matar mig med kladdkaka.)

Det var gott, men det medförde även en hel del extra kalorier. För att lugna vårat samvete lite, så var jag och Teija så hurtiga att vi tog våra inlines, och for till djurås. Vi var så duktiga, våra rumpor är så trimmade. ( man ser seriöst värsta skillnaden.)

Attans vad alla ska snacka bröllop på sina bloggar. Jaja, pirre har gift sig. Eller var det så hon hette? Känns som jag inte bryr mig speciellt. Minns knappt vem det är, men så länge dom bor i finlnad, tänkaer jag inte slösa energi på att försäka minnas dom. flytta hem. :)

Tani, ta det lungt, jag ska inte gifta mig inom ett år, utan rättare sagt, typ 10 mån. Samma helg jag tar studenten typ. Muohhaha, no ei vaan.
Vi tar en dag itaget. det blir en överrasking sen när ni får en inbjudan. Det kan vara om 10 mån eller 1,5år. :)

JAg kom på värsta iden att ta över teija och dans hus när vi gifter oss. mycket bättre att bi här, än i en sömning lägenhet i djurås. Typ samma hyra. Jag går redan runt hät och drömmer. ;)

Hörrö, tani, du får komma förbi på en kaffe hos mig sen. det är ju inte så långt härifrån oss hem till Östtjärna. ;P


VArma sommarhälsningar och på återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback