:arbetande.

Jag är såååå seriös.

Kl 07.00 satte jag på mig inlinesen och åkte till Gagnef för attt göra en arbetsdag på sisådär cirka 8 h. Allt gick jätte bra! jag gillar verkligen de där jobbet. Det är skoj. Känns underbart att vakna kl 6 på morgon kvisten ocg tänka " Det ska faktiskt bli skoj att åka å jobba"

Sedan åkte jag såklart hem igen med rullskridskorna. Oj ojojoj.. ni vet dom där backarna vi flottbron. Min rumpa får arbeta. Så ni vet vad de beror på.. alltså att min rumpa blivit så snygg. Haha, nää jag ser mest ut som jaa, ja vet inte. Flåsar och helt röd iansiktet, och försöker förgäves komma uppåt i backen, men det känns mest dom jag står still. Man känner sig inte allt för attraktiv i den posen. :)

Sedan har jag bättrat på brännan hela dagen. Synd att det inte syns om man inte har lite fantasi.. min bränna asså..

Sedan satte jag mig på min pappas röda crecent racer cykel. Med "bockstyre" å allt. JAg satte även på mig en hjälm. Ha, alla skratta åt mig. men jag tycker jag var snygg. Jag är så bra förbild för mina småsyskon och alla andra barn. jag önskar att jag vore de jämt, och inte bara idag när jag råka ta på mig en hjälm på första gången på skit länge.

jaa juste, min cykel trip blev iaf till Vildmark´s i möckfjärd. sisådär 13 km.. (host host.. rumpan ni vet)  Här har jag städat i 2 h nu. såå duktig. det är för övrigt här jag sitter nu och skriver. internet är sönder hemma. fortfarande..

så jag tycker jag har varit sååå seriös idag..

Mvh. Jag och min rumpa.

Kommentarer
Postat av: Essi

Hejsan söta Jenita!! Nu är även jag manlös för ett tag och även fast här i borlänge! :( det är inte lätt! Jag saknar dig, hinner ju se dig så sällan numera! Men vad tiitterä du har blivit då! jag vet precis vad du menar, när du skriver om jobbiga uppförsbackar med rullskridskor. Man står helt still och flyttar sina trötta ben i sidled men kommer ingen vart känns det som! men man kanske kommer fram för jag har ju kommit till jobbet och hem igen flera dagar. Idag ska jag dock cykla. Min kära pojkvän fixade min cykel igår! Nämnde jag förresten att det är jättesorgligt att han åkt till norge!? Ha det så bra vännen min! Puss

2006-07-26 @ 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback