.Onsdagen.

Än en gång har jag redan slutat skolan. Men jag sitter här och ska skriva klar min religion. Skrev nyss ut den, och ska ¨gå och lämna in den. Känns bra! Jag tror det är en utav det bästa känslorna som finns. Att skriva ut ett arbete och veta att man slipper den nu. vilken lättnad. Det är synd bara att man aldrig är riktigt nöjd. Man känner hela tiden att man borde ha orkar utveckla mer. så är det! :)

Haft en ganska slapp skoldag idag. man gör liksom ingenting vettigt när det är slutet av terminen. Man kan nästan lika gärna vara hemma. man missar inget och betygen är satta på de kurser som tar slut nu. Får se om jag ska komma hit imorgon. Bara julavslutning i aulan, känns kanske lite onödigt. :/

Idag fick vi veta att vi ska vara med i tv. Har ni hört något så galet? Hagagymnasiet S3a ska bli filmade av TV5 och medverka i en film. Vi ska spela en glad klass som tagit studenten. Alltså jag har lite svårt att tro det här, men våran rektor på¨står att det är sant. Den 22 Januari ska vi filmas. Tv5 ska stå för alla blommor vi ska ha runt halsen, all björkris osv. Någon nämnde att dom skulle bjuda oss på alkohol också..hmm, vilket kanske inte är så poppis :/. Det är lite blandade känslor i klassen. Vissa verkar tycka det ska bli skit skoj, medans andra är emot de. Jag vet inte vad jag ska tycka. Jag kanske helst skulle skippa. Jag är ingen riktig linslus. Emma är helt säker på att hon kommer filmas och bli visad som klassens bimbo eftersom hon är blond. Jonas är lite osäker på om man vill leka studenten och mormor och morfar ska behöva se de. :) Ha, jaa, jag vet i tusan. Vi får se hur det här blir.

Man nu måste jag kila. Ha det så bra allihopa! ;)

Kommentarer
Postat av: pivvenipaulina

Äsch, ska bli hur kul som hellst ju! Klart du inte ska slippa. Jag menar, alal säger ju att studenten är kul, så varför göra det bara en gång?

2006-12-20 @ 18:41:01
Postat av: eva

låter ju väldigt spännande!! hehe :)
God jul!!

2006-12-21 @ 16:24:03
Postat av: Anonym

haha va flummigt.. fejk-fira studenten och bli filmade av TV5. exakt hur kom de fram till att de skulle filma just din klass? ;P sitter uppe jättetidigt fastän vi fått jullov, för vi ska åka till luleå typ 8.. har lite att fixa :) härligt att få komma "hem" igen. hoppas du har det bra. god jul på dig! kram!

2006-12-22 @ 06:21:44
Postat av: Anonym

typiskt. jag klagar på folk som inte skriver namn när det kommenterar min blogg och så glömmer jag göra det själv! suck ;) men du kanske förstod att det var jag när jag pratade om luleå?! // Helena

2006-12-22 @ 06:23:34
Postat av: Esse

Jaså, så nu blir du skådis också! Blir nog en riktig såpa av det hela när du kommer i farten ;) haha nejdå. Pivven verkar i alla fall intresserad så det är ju tur för tv5 att inte alla bangar ur. Modigt att vara med, jag har en känsla av att jag själv skulle ha varit den första som bangat ur! ;) Men du får ha det så bra hörs, puss puss

2006-12-22 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback