.jul i mitt hus.

Idag har jag gjort tappra försök föratt julkänslan ska infinna sig. Det har bakats pepparkakor, knäck och julstädats.
Från radion dånar gagnefsnärradio med uppesittarkväll. Det är ju faktiskt lite julkänsla framkallande.
Vi maila in och gjorde en låtönskning. så de måste ni lyssna på på fre. :)

För tillfället är de lite synd om mig. Alla andra spelar innebandy och resten på kalas. Men stackars jag är lite fysikt missanpassad för att kunna spela. :(

Men jag har iaf köpt alla julklappar och känner mig nöjd och stolt. Jag älskar julen! Jag kan inte föreställa mig en jul nån annanstans än hemma. Men om de inte börjar snöa snart,så tänker minsann inte jag vara med nå mer. VI VILL HA SNÖ!

Men på återseende.

ps. mår illa av gagnefs närradio, dom försöker prata vääärldes bredaste gagsmål. Yäk!

Kommentarer
Postat av: Petri

Ja va där i studion efter att ja kollat på innebandyn. :P Lite bondiga typer där, men det var rätt skoj. :)

2006-12-17 @ 00:44:55
Postat av: P3 igen...

Ja snackar självklart om Gganefs närradio...

2006-12-17 @ 00:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback